Od ponad czterdziestu lat należy do szarej eminencji polsko-niemieckiej sztuki. Absolwent gdańskiej ASP, saksofonista, twórca filmów i fotografii, autor performensów i happeningów. Założyciel formacji Paul Pozozza Museum, Mary Lolo i Santa Rakieta, brał również udział w projektach Diffusion Ensamble i Knuth, Mazzoll & Arhythmic Memory. W latach 90. był szefem otwartej galerii Delikatesy Avantgarde w Gdańsku, w kolejnej dekadzie przewodził koszalińskiej Scenie.
Artysta zaangażowany, niespokojny, kontrowersyjny, bezkompromisowy. Bywał regularnie wykluczany z tak zwanych środowisk, a nawet karany mandatami (happening: zawieszenie „pacyfki” na jednym ze szczecińskich pomników) z powodu otwartej i często ostrej krytyki zjawisk politycznych, społecznych i ideologicznych . Nic sobie z tego nie robił i nieprzerwanie działa dalej na wielu polach, inicjując międzynarodowe projekty i wystawy.
Obecnie prowadzi Pracownię Sztuki w Przestrzeni Publicznej i Muzyki Eksperymentalnej na Akademii Sztuki w Szczecinie, gdzie bada doznawanie przestrzeni jako kompleksowego zjawiska trójwymiarowego. Współpracował z Olgą Szwajgier, Peterem Kowaldem, Felixem Droese i Jerzym Mazzollem. Jego prace znajdują się w zbiorach m.in. Museum of Modern Art w Nowym Jorku, w Zachęcie Sztuki w Szczecinie oraz w Muzeach Narodowych w Poznaniu i Wrocławiu.
Koordynator i pomysłodawca Diffusion_Art, w ramach którego zaprezentuje dwie instalacje przygotowane z Jerzym Mazzollem – „Diffusion Glass” (brzmienie przestrzeni) i „Brzmienie Światła” (improwizacje do partytury świetlnej).