Jeden z najciekawszych nadwiślańskich twórców szeroko pojętego techno, doceniony także przez świat zachodni. Jako 10-latek zaczął grać na fortepianie, zafascynowany Chopinem, Bachem i Beethovenem. Muzyką elektroniczną zainteresował się podczas studiów na Akademii Sztuk Pięknych. Odkrycie takich zespołów jak Coil, Throbbing Gristle i Psychic TV zainspirowało go do samodzielnego komponowania. Od tamtej pory nieustannie poszukuje własnej definicji muzyki, przekracza gatunkowe granice, łączy rozmaite stylistyki i wychodzi daleko poza klubowe ramy.
Jest autorem dwóch albumów („Biscuit Symphony, 2011 i „Classicalism”, 2015) oraz kilkunastu singli i epek publikowanych w barwach wytwórni Cocoon, Recognition, Synewave i Definition Records i wiele innych. Ze swoimi energetycznymi setami didżejskimi dotarł do Portugalii, USA, Afryki Południowej, a nawet do Japonii i Australii. Miłośnik syntezy modularnej, zawsze twórczo niespokojny i kierowany potrzebą dalszego rozwoju, studiuje prywatnie kompozycję, fortepian i teorię muzyki współczesnej.
Wyjątkowym projektem w jego karierze jest wspólny projekt z Jerzym Mazzollem. Spotkanie tych dwóch postaci zaowocowało niezwykłym spięciem twórczym. Na styku analogowej elektroniki i brzmienia akustycznego powstało niesubordynowane studium abstrakcyjnego kontrapunktu. Tu nie ma miejsca na sprawdzone patenty i bezpieczną zachowawczość. Połączone siły Mazzolla i Przeździeckiego przełamują muzyczne stereotypy, oferując muzykę żywą, nieobliczalną i niepowtarzalną.